loading...
وبلاگ آغوش
مدیر بازدید : 58 جمعه 18 مرداد 1398 نظرات (0)

قشنگ ترین و رمانتیک ترین جمله های احساسی و عاشقانه کوتاه برای همسر و عشق زندگی همراه با متن های عاشقانه زیبا و ناب برای ابراز علاقه و گفتن دوستت دارم

******

جملات عاشقانه کوتاه

من برای تو
تو برای من
ما برای هم
چقدر قشنگ است این عشق من و تو …

******

هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم که تو دنیای من هستی

******

 

جمله های عاشقانه قشنگ و خاصجمله های عاشقانه قشنگ و خاص

 

متن ادبی عاشقانه

عشق مثل دریا هرگز متوقف نمیشه
عشق مثل ستاره می درخشه
عشق مثل خورشید گرم میکنه
عشق مثل گل ها لطیفه
و
عشق درست مثل تو زیباست

******

اس ام اس عاشقانه و زیبا

آن هنگام که به دیدنم می آیی
شوق باغبانی با من است
که گلی تازه
در باغچه اش روییده باشد …

******

نمی‌دانم تو را به خورشید تشبیه کنم یا دریا
فقط می دانم همیشه باید
مثل خورشید بر خانه بتابی تا به تو گرم شود و همیشه باید مثل دریا زلال باشی
تا خانه با وجودت آرامش بگیرد

******

متن زیبا

 

جملات عاشقانه احساسی برای عشق زندگیجملات عاشقانه احساسی برای عشق زندگی

 

دل را قرار نیست مگر در کنار تو …

******

متون عاشقانه قشنگ و جذاب

فرقی ندارد
چه ساعت از شبانه روز باشد
صدایت را که می شنوم
خورشید در دلم طلوع می کند

من هیچ ام
و تُ
در تمامِ هیچِ من همه ای …♥️

******

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

******

جملات عاشقانه برای همسر

You’re my other half
تو نیمه گمشده منی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 520
  • بازدید کلی : 1,514